Monday, December 28, 2015

My Nyawa

Assalamualaikum..

Ya Allah..2 3 minggu nie..Allah tarik nikmat lapang sekejap..mungkin ade hikmah atas apa yang berlaku. Disetiap rintangan dan dugaan yang kita hadapi, ALLAH da sediakan sesuatu yang indah buat diri kita.

Kadang2 terpikir, kenapa apa yang aku mintak ALLAH sering tangguhkan, kenapa apa yang aku mahu, seringkali tidak dimakbulkan...tapi ingat, ALLAH dah berjanji..disetiap luka dan kesedihan yang kita alami, ALLAH da sediakn sesuatu yang sangat indah. ALLAH mintak kita sabar skit je lagi..sebab apa, sebab ALLAH sangat suka kepada orang2 yang sabar.

Oohhh ALLAh, sering kali diri ini terluka..aku mohon padaMu KAU berikanlah kekuatan buat diriku dalam menempuh perjalanan hidup yang penuh dengan duri dan ranjau.

Ooohh ALLAH, tiada apa yang aku pinta, melainkan KAU peliharakanlah kedua ibubapa ku sebagaimana mereka memeliha dan menjaga aku sewaktu aku kecil.

Oohh ALLAH, KAU haramkanlah api neraka dari menyentuh kedua ibu bapaku.. KAU ampunkanlah segala dosa2 yang telah mereka lakukan. KAU berikanlah kesihatan yang baik yang berpanjangan  Ya ALLAH.

Amiinnn ya robbal Aalaminnn..

My nyawa.buah hati.pengarang jantung.
Kekasih abadi. My everything


2 comments:

Hai Assalamualaikum,

Thank you for your comment, please welcome back. =)