Pages

Thursday, January 7, 2016

Ceria pagi dihari Jumaat

Assalamualaikum..

Hai apa khabar semua? Sihat ke sihat?
Wanza mendoakan agar rakan2 blogger yang baca nie sentiasa dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik, di permudahkan urusan dunia dan akhirat.

ALHAMDULILLAH..wanza sihat, sihat sangat2..sebelum nie dicalit dengan sedikit ujian..biasala kan..normal kehidupan.

Liku3 macam nie la yang membuatkan kehidupan kita berwarna warnie..haaa gitue.

Sekejap je kan mase berlalu..tup tap tup tap dan 8 january dah. Wanza still rase tak matang lagi nie. Usia makin tahun makin meningkat. Haaii badan, cepat2 la matang. Pemikiran dan ibadat tue kene la pertingkatkan..baru la hidup lebih maju dan berjaya dunia dan akhirat. Betol x?

Hehe..oke lah, wanza nak stop dulu, sebab wanza nak g sarap dah nie.. makan meee hun ja..


2 comments:

  1. assalam..lalui harimu dgn gembira..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks sis..semoga sis juga dapat laluinya dengan gembira.

      Delete